از اینجا تا آسمان راهی نیست...

بعضی وقتا حرفایی هست که آدم برای اینکه راحت بشه باید به یکی بگه ، حالا کی بهتر از شما؟ میخوام اینجا با شما درد دل کنم ...

از اینجا تا آسمان راهی نیست...

بعضی وقتا حرفایی هست که آدم برای اینکه راحت بشه باید به یکی بگه ، حالا کی بهتر از شما؟ میخوام اینجا با شما درد دل کنم ...

کجا برم از اینجا بهتر؟!

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۲۹ ب.ظ

 کجا برم از اینجا بهتر؟!




من مشهد زندگی می کنم، خیلی وقت ها هم میشه که از خیلی چیزها دلم میگیره بغض می کنم دلم میخواد برم یجا تنها بشینم گریه کنم، یا اصلاً نه چرا گریه؟ فقط بشینم و سکوت کنم و فکر کنم...
مشهد این مواقع چند جای دنج و خوب داره :
کوهسنگی
بلوار یا وسط میدان فردوسی
پارک ملت
وکیل آباد
یا حتی یه کافی شاپ دنج تو خیابان بزرگمهر یا برج آلتون
که معمولاً این مکان ها کسی به کسی کاری نداره و آدم تنهاست
اما...
نه اینجا اون چیزی که میخوام رو بهم نمیده، من دنبال آرامش می گردم که هر جا پیدا نمیشه حتی در خلوت ترین مکان شهر. با خودم فکر میکنم کجا برم؟
از وسط یه خیابان که بعد از چند تقاطع و میدان به حرم مطهر منتهی میشه رد میشدمو به سمت حرم سلام دادم( این یه سنت زیبا در مشهده که هر وقت از خیابان های منتهی به حرم مطهر عبور میکنن به سمت حرم حضرت سلام میدن) این سنت رفتاری زیبا که نشأت گرفته ازاحترام مردم مشهد به امام رضا(ع) است باعث شد تا شهرداری در میدان شهدا یک مجسمه زیبا به نام تندیس"سلام" بسازه تا نماد این ارادت مردم شهرم به حضرت جاودانه بشه.
خلاصه وقتی داشتم رد میشدم و سلام دادم تازه متوجه شدم چه جایی بهتر از اینجا؟!
پیاده از مرکز شهر به طرف شرق رفتم به طرف صحن گوهر شاد خانم، آخه از اونجا گنبد حضرت خیلی زیباتره...
وقتی رسیدم و نشستم و یک امین الله خواندم تازه احساس آرامش می کردم
حالا فهمیدم اون چیزی که دنبالش بودم رو کجا میتونم پیداش کنم
اینجا تو مشهد، تو حرم امام رضا ع ، تو صحن گوهرشاد، روبروی گنبد زرد امام هشتم....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۷
الناز صابری

نظرات  (۲)

سلام
خوش به حالتون
سلام ما رو هم به آقا برسونید
زیبا بود عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی